Csapatépítő programegységek

INFORMÁCIÓK

Pár órától - egész napos időtartam
Változó létszám
Beltéren és kültéren
Magyarország

Válaszd ki a kedvenceidet a játékos feladatok közül. Könnyedén feldobhatod a csapatépítőd, rendezvényed hangulatát a változatos programokkal. 4 irányú kötélhúzás, hídépítés a mocsáron át, paintball párbaj és hasonló újszerű, ötletes játékok várnak rátok.  

Minden programhoz biztosítjuk az eszközöket és a levezető animátorokat. A játékokat úgy terveztünk, hogy izgalmas pillanatokat nyújtsanak a csapatod tagjainak.

Az alapcsomagban 3 db program választható időben egymás után. Persze egyszerre több program is választható, amik egymással párhuzamosan is futhatnak.

 

Kisebb programegységek

Western párbaj paintball fegyverekkel

A filmekből ismert egyik tipikus párbajforma. A párbajozók egymásnak háttal kezdenek, majd egymástól távolodva lépkednek. A párbaj meghatározott számú lépés után, vagy az instruktor jelzésére kezdődik. A résztvevők paintball védőfelszerelést kapnak.
Egyszerre akár 3 párbaj is játszható. Vajon ki lesz az ügyesebb?

Jussatok át az óriás tarantula hálóján

A csapattagoknak úgy kell átjutni a pókháló résein úgy, hogy nem érinthetik sehol se a hálót. Minden résen csak egy ember mehet keresztül. A feladat megoldásához minden résztvevőre szükségetek lesz. Ha a hálóhoz ér valaki, akkor neki vissza kell mennie a kezdőoldalra.

Veszélyes ingovány

Keljetek át a mérgező mocsár fölött a pallók ügyes elhelyezésével platformról platformra. A deszkák nem egyenlő hosszúak, ezért a megfelelő tervezés, a logikai gondolkodás és a csapatmunka elengedhetetlen.

Amőba egy kicsit másképp

2 db 3-6 fős csapat versenyez egymással ebben a játékban. A versenyzőknek 3 db saját színű jelölője van. Az nyer, aki először rak ki 3 jelölőt egy sorban, vagy átlósan a 3x3-as pályán. Ha már mind a 3 jelölő lent van a pályán, akkor a következő játékos áthelyezheti az egyik saját jelölőjét. A gyorsabb csapat könnyen lépéselőnybe kerülhet!

4 csapat, 4 kötél

A hagyományos kötélhúzáshoz hasonló játék, azzal a csavarral, hogy 2-2 csapat egymásra merőlegesen próbálja elhúzni a kötelek közepét. A csapatok oldalra is mozoghatnak, így lehetőség van taktikázni a győzelem érdekében, emiatt kiemelkedően fontos a jó kommunikáció. A nyertes az a csapat, amelyik a körből a saját oldalán húzza ki a kötelek közepét. 

Maradj talpon

A játékosok két fa közé kifeszített hevederen tehetik próbára ügyességüket, egyensúlyozó képességüket. A csapattársak kötél segítségével is segíthetik a játékost. A feladat tovább nehezíthető, ha vízfelület fölött feszítjük ki a hevedert. Így igazi kihívás lehet szárazon megúszni a játékot.

    

Kérj ajánlatot!